Yusuf Güney Maskara Dinle, Yusuf Güney 2012 Maskara Sözleri

Bana bir haller oldu
Aşk 12′den vurdu
Ne oldu birden şaştım
Aklım başımdan aldın

Görmezsem günler geçmez
Halimi kimse bilmez
Bu güzellik karşında
Oldum ben bir maskara

Duruşu gülüşü
Sanki bir ırmak gibi
Akıyor içime
Patlıycak volkan gibi
Bakalım yapacaz
Serde sensizlik varsa
Kıvranıp yanacaz
Dönüp bana varmazsan

Ne olur birşey söyle
Olmuyor cidden böyle
Koca ömür içinde
Bende bu aşkın bitmez

Görmezsem günler geçmez
Halimi kimse bilmez
Bu güzellik karşında
Oldum ben bir maskara

Duruşu gülüşü
Sanki bir ırmak gibi
Akıyor içime
Patlıycak volkan gibi
Bakalım yapacaz
Serde sensizlik varsa
Kıvranıp yanacaz
Dönüp bana varmazsan

Bana bir haller oldu
Aşk 12′den vurdu
Ne oldu birden şaştım
Aklım başımdan aldın

Görmezsem günler geçmez
Halimi kimse bilmez
Bu güzellik karşında
Oldum ben bir maskara

Duruşu gülüşü
Sanki bir ırmak gibi
Akıyor içime
Patlıycak volkan gibi
Bakalım yapacaz
Serde sensizlik varsa
Kıvranıp yanacaz
Dönüp bana varmazsan

Ne olur birşey söyle
Olmuyor cidden böyle
Koca ömür içinde
Bende bu aşkın bitmez

Görmezsem günler geçmez
Halimi kimse bilmez
Bu güzellik karşında
Oldum ben bir maskara

Duruşu gülüşü
Sanki bir ırmak gibi
Akıyor içime
Patlıycak volkan gibi
Bakalım yapacaz
Serde sensizlik varsa
Kıvranıp yanacaz
Dönüp bana varmazsan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 
 
 

Copyright © 2011 Kralpopfulldinle Tüm Hakları Saklıdır.