Ozan Doğulu Ft. Model 130 Bpm Hayatı Dağılmak istiyorum Dinle

Ozan Doğulu ve Model grubunun onüç eylülde bir sıngle ile yeniden meşgul edecek hayatı Dağılmak İstiyorum potansiyeli ile göz dolduracakmı hep beraber göreceğiz

Ozan Doğulu 130 Bpm Dağılmak İstiyorum (Feat Model) Şarkı sözleri
İçimden bir masalın külleri uçtu bu gece
Yorgun kırgın kahramanı gel gör ki tek hece
Çok değil kısa zaman önce bir masal yeşerdi içimde
Sen hergün yalanlar söyledikce can verdi kalbimde sessizce
Yüzüm gözüm şişene kadar ağlamak istiyorum
İçip sabaha kadar bayılmak istiyorum
Caddelerde dolanıp bağırmak istiyorum
Müsadenle bu gece dağılmak istiyorum
Yüzüm şişene kadar ağlamak istiyorum
İçip sabaha kadar bayılmak istiyorum
Caddelerde dolanıp bağırmak istiyorum
Müsadenle bu gece dağılmak istiyorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 
 
 

Copyright © 2011 Kralpopfulldinle Tüm Hakları Saklıdır.