ismail Yk Oynatmaya Az Kaldı Dinle, ismail Yk Şarkıları Dinle

Güzel günlerdi ama bitti...
Yıkılıyorum ben tek başıma
Artık tadım tuzum yok
Ne güzeldi o eski günler
Ama şimdi derdim çok
Söyle ben sensiz nasıl
Hayattan tat alayım
Yeter ki bana gel de
Kollarıma alayım
Dert çekiyorum çok özlüyorum
Allah kimseyi böyle benim gibi yarsız bırakmasın
Amin...
Oynatmaya az kaldı ah söyle nerdesin
Sen yoksan ben de yokum gel bana güzelim
Tek başına olmuyor yok daha n'edeyim
Allah böyle kimseyi yarsız bırakmasın
Hiç yaşamamışcasına hiç çıkmamışcasına
Unutursun o günlerimizi
Hiç sevişmemişcesine ama hiç sevmemişcesine
Unutursun gecelerimizi
Dert çekiyorum çok özlüyorum
Allah kimseyi böyle benim gibi yarsız bırakmasın
Amin...
Oynatmaya az kaldı ah söyle nerdesin...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 
 
 

Copyright © 2011 Kralpopfulldinle Tüm Hakları Saklıdır.