2012 ismail Yk Ah Aşkım Dinle, ismail Yk 2012 Yeni Albümü Dinle

Sana neler oldu hiç anlamadım
Bana uzak oldun şaşırdım
Bu gidişin sana hiç yakışmadı
En sonunda sende bunu anladın
Sana neler oldu hiç anlamadım
Bana uzak oldun şaşırdım
Bu gidişin sana hiç yakışmadı
En sonunda sende bunu anladın
Ah aşkım, üzdüler mi seni, seni?
Ah aşkım, yerime sevemedin mi?
Ah aşkım, sevmediler mi benim gibi?
Ah aşkım, yazık etmişler sana
Ah aşkım, üzdüler mi seni, seni?
Ah aşkım, yerime sevemedin mi?
Ah aşkım, sen gidince başka birini buldum
Seni istedim ama sen yoktun
Sen yokken birini buldum ve mutluyum
İsmail Yk:
Peşinden koşa koşa yalvarırım mı sandın
Amman, amman sani çok yalvaracaktım
Seda Sayan:
Git başkasına asıl,
İster öp, ister sarıl
Başkasını buldum artık
Kafana göre takıl
Seda Sayan-İsmail Yk:
Peşinden koşa koşa yalvarırım mı sandın
Amman, amman sani çok yalvaracaktım
Git başkasına asıl,
İster öp, ister sarıl
Başkasını buldum artık
Kafana göre takıl
Seda Sayan:
Sana neler oldu hiç anlamadım
Bana uzak oldun şaşırdım
Bu gidişin sana hiç yakışmadı
En sonunda sende bunu anladın
Sana neler oldu hiç anlamadım
Bana uzak oldun şaşırdım
Bu gidişin sana hiç yakışmadı
En sonunda sende bunu anladın
Ah aşkım, üzdüler mi seni, seni?
Ah aşkım, yerime sevemedin mi?
Ah aşkım, sevmediler mi benim gibi?
Ah aşkım, yazık etmişler sana
Ah aşkım, üzdüler mi seni, seni?
Ah aşkım, yerime sevemedin mi?
Ah aşkım, sen gidince başka birini buldum
Seni istedim ama sen yoktun
Sen yokken birini buldum ve mutluyum
İsmail Yk:
Peşinden koşa koşa yalvarırım mı sandın
Amman, amman sani çok yalvaracaktım
Seda Sayan:
Git başkasına asıl,
İster öp, ister sarıl
Başkasını buldum artık
Kafana göre takıl
Seda Sayan-İsmail Yk:
Peşinden koşa koşa yalvarırım mı sandın
Amman, amman sani çok yalvaracaktım
Git başkasına asıl,
İster öp, ister sarıl
Başkasını buldum artık
Kafana göre takıl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 
 
 

Copyright © 2011 Kralpopfulldinle Tüm Hakları Saklıdır.