Sarp Apak Efulim Videosu izle Dinle, Efulim Şarkı Sözleri

Beyaz Show bu hafta yine eğlenceli geçmiş herzaman ki gibi anladığım kadarıyla, canlı olarak izleyemedim müsait olamadığım için, halbuki bu bölümde kaçmazdı yine birbirinden önemli konuklar yer almaktaydı..

Son zamanların çok konuşulan fenomen dizisi Yalan Dünya'nın oyuncuları bu hafta Beyaz Show'daydı, Sarp Apak'ta Efulim şarkısını seslendirmiş, arkadaşın uyarısından sonra sitemize eklemek istedim ve sizler için video buldum ekledim..

Efulim sözleri
Hey kız onyedili kız
Gözleri yıldız yıldız
Gel otur çakıllara
Seninle konuşacağız
Eğer baban vermezse
Dağlara kaçacağız
Yedi renk martı gibi
Göklere çıkacağız
Efulim

Yel uçurur ağlari
Oy faroz'da faroz'da
Kaçamayan kızları
Kuruturlar çirozda
Ah sevdalin uşak olsam
Belune kuşak olsam
Okşarken yanağuni
Gülden yumuşak olsam
Efulim...

Atmaca doğan olsam
Kapilarına konsam
Gece uyurken yarum
Döşeğinde bulunsam
Gece geldum duydun mi
Güzelum uyudun mi
Bağırdım kapılarda
Sesumi tanudin mi
Efulim

Yel uçurur ağlari
Oy faroz'da faroz'da
Kaçamayan kızları
Kuruturlar çirozda
Ah sevdalin uşak olsam
Beline kuşak olsam
Okşarken yanağini
Gülden yumuşak olsam
Efulim...

Parmağum batti bala
Yala ufağum yala
Ben fırsat arayirum
Sen babani oyala
Sen balık ben ağ olsam
Yüreğine yağ olsam
Her gun bile gezerduk
Çarığına bağ olsam
Efulim

Buyrun dinleyiniz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 
 
 

Copyright © 2011 Kralpopfulldinle Tüm Hakları Saklıdır.