Evim Sensin Film Fragmanında Çalan Şarkıyı Dinle (Fahriye Evcen)

Özcan Deniz, eski sevgilisi Fahriye Evcen ile birlikte Evim Sensin adlı film için kameralar karşısına geçmiştir. Bu ikili biliyorsunuz ki yaklaşık olarak 3 yıl beraber olmuşlardı daha sonra ayrılan ikili film sahnelerinde oldukça duygusal anlarda yaşamışlardır, özellikle düğün sahnesi çekimlerinde.

Bu film fragman videosunda çalan şarkının sözlerini aşağıdan bulabilirsiniz, ayrıca eklediğimiz video sayesinde online olarak dinleyebilirsiniz.

Sözleri;
sen gülüm idun ,
sevduğum idun ,
söz vermuştuk ölümüne
sen benum idun.!

alnimiza yazildi yar
bu kara yazi
söz vermiştuk tutamaduk
biz sözümüzü.

bedduam olsun beni hiç unutmayasun
ölene kadar sevduğum yarsız kalasun
unutamam artık seni hep seveyrum
senun içun yar öleyrum..

sen yarim idun ,
sevdalim idun ,
ölesiye sevdum seni
her şeyum idun..

kader böyle ayirdi bak yollarimizi
ne yapalum kuramaduk yar yuvamuzi
görüyorum bu aşk beni senide yakar
ayrı düştük seninle yar sonsuza kadar

o güzel gözlerine doyamayorum.
artık yeter senin içun ağlamayarum
o güzel gözlerine doyamayorum.
her şey bittu senin içun ağlamayarum.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 
 
 

Copyright © 2011 Kralpopfulldinle Tüm Hakları Saklıdır.