Fundyy 2012 Dinle, Fundyy 2012 Albümü Yeni Şarkıları Dinle

fundyy 2012 dinle, fundyy yeni albümü dinle, fundyy son albümü dinle, fundyy yeni albüm rap şarkıları muzikleri online dinle, fundyy 2012 dinle

Güneş üşür gelmezsen adlı yeni albumuyle hayranlarına sürpriz yapan Fundyy'nin bu albümde yer alan tüm şarkıları sitemize ekleyecegiz.. Suan mobil net kullandığım için daha fazla bilgi ve videoyu sizlerle paylasamiyorum kusura bakmayın arkadaslar..

Fundyy ~ Sermayem Umudum
Fundyy ~ Gülüşünü Kimsede Bulamıyorum
Fundyy ~ Hasretin Kokuyor Yastığımda
Fundyy ~ Aşkın Kırbacı
Fundyy ~ İhanetinin Gölgesinde
Fundyy ~ Niye Büyüdüm Anne
Fundyy ~ Yokluğunda Tadım Yok
Fundyy ~ Cehennemin Yarısıydı Gidişin
Fundyy ~ Kronik Acılar
Fundyy ~ Unutamadım
Fundyy ~ Tesellim Gözyaşım

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 
 
 

Copyright © 2011 Kralpopfulldinle Tüm Hakları Saklıdır.