Esat Dilsizoğlu Dinle ~ Sahtekar Sözleri

Az önce tam alnıma aldım oyun oynayacaktım ki bi son kez arkadaşların paylaşımlarına yani facebook'a bakayım dedim, bakmaz olaydım diyecem ama demiyorum gerçekten arkadaşın sayesinde öyle bir ses ile tanıştım ki anlatılmaz yaşanır dercesine mükemmel, yani ben çok beğendim açıkcası..

Bu yüzden başta bu güzel hoş muzik çalışmasını bizlere sunan bu başarılı ekibe emeklerinin karşılığı olan teşekkürlerimizi bir borç biliyoruz.

Söz ve müziği Esat Dilsizoğlu, Burak Toktamış ikilisine ait olan bu şarkıyı Esat abimiz seslendirmektedir, Sahtekar adlı şarkının sözleri gerçekten ne kadar güzel olduğunu göstermektedir kesinlikle dinlemenizi tavsiye ediyoruz..

Esat Dilsizoğlu - Sahtekar Şarkı Sözleri

Sevmiyorsan asla başını göğsüme yaslama
Aşkı haram kılacaksan adımı bir daha anma
Sevmiyorsan asla başını göğsüme yaslama
Aşkı haram kılacaksan adımı bir daha anma

Sana neler neler söylerdimde
Sen beni dinlemiyorsun
Uğruna neler verirdimde
Bunu haketmiyosun

Sahtekarsın, yalancısın
Sen eski bir fotoğrafsın
Yakacağım cayır cayır
Anılarla kül olacaksın
Sahtekarsın, yalancısın
Sen eski bir fotoğrafsın
Yakacağım cayır cayır
Anılarla kül olacaksın

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 
 
 

Copyright © 2011 Kralpopfulldinle Tüm Hakları Saklıdır.