Çağatay Ulusoy Saçlarını Kazıtacak, Çağatay Ulusoy Yeni Film Resimleri

Çağatay Ulusoy Yeni Filmi İçin Saçlarını Kazıtacak

“Adını Feriha Koydum” dizisiyle üne kavuşan ünlü Best Model yeni sinema filmi için saçlarını kazıtacağını söyledi.
Başarılı oyuncu, 'Yeni filmimde rol gereği saçlarım kazınmış olacak. Buna gözümün alışması için ilk olarak kendim yavaş yavaş saçlarımı kısaltacağım' dedi.
 
Başrolü Hazal kaya ile birlikte paylaştıkları 'Adını Feriha Koydum'un finalinin yaklaşmasıyla beraber çok sayıda teklif aldığını belirten Ulusoy, 'Diziden sonra güzel bir sinema projesi bekliyordum.

 Dizilerde rol alıyorsunuz tabi ama çok kalıcı olmuyor. Dizi çok farklı, beyaz perde çok farklı. Sinema filmi 50, 100 yıl sonra da izlenebiliyor. Dizide bir aşk adamını oynuyorum. Daha farklı oyunculuğumu da gösterebileceğim rollerde oynamak istiyorum' dedi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 
 
 

Copyright © 2011 Kralpopfulldinle Tüm Hakları Saklıdır.