11 Mayıs 2012 Kayseri Şebnem Ferah Konseri ~ Erciyes Üniversitesi Bahar Şenlikleri

Kayseri Erciyes Üniversitesi öğrenci Bahar şenliklerinde son gün benim çok beğendiğim hayranı olduğum milyonların sevgilisi olan Şebnem Ferah geliyor.

11 Mayıs Cuma akşamı Şebnem Ferah konserinde diliyorum ki aksilikler yaşanmaz ve keyifle eğleniriz. Geçtiğimiz sene Teoman konserinde yaşanan tatsızlıklar izdiham kalabalıkların daha fazlası Şebnem Ferah'ta olacağını bildiğimden dolayı çekinmekteyim açıkcası, çünkü burada olan biliyor öğrenciden çok sanki halk konseri havasında geçiyor nerede ipsizler varsa toplanıyor ve kalabalığı fırsat bilip taşkınlıklar çıkartabiliyorlar, bu yüzden diliyorum ki yağmur yağsın, yağmurun yağmasıyla birlikte kaçacak arkadaşların olacağını biliyorum ve azda olsa kalabalıkta nefes almamızı sağlayacaktır.

Ayrıca şunuda belirtmek istiyorum ki Vodafone FreeZone Festivalleri kapsamında gerçekleşecek olmasından dolayı Athena'da sahne alacaktır diye düşünüyorum.. 

Neyse arkadaşlar sizlere kendi çekimim olan video ve resimleri konser sonrasında burada paylaşmak istiyorum bi aksilik olmazsa eğer gerçekleştirmeyi çok istiyorum.

Tüm öğrencilere iyi eğlenceler diliyorum, ayrıca sizinde çektiğiniz videolar vs. var ise ve bizimle paylaşmak istiyorsanız facebook adresimden irtibata geçebilirsiniz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 
 
 

Copyright © 2011 Kralpopfulldinle Tüm Hakları Saklıdır.