Kuzey Güney 29 Şubat'ta Çalan şarkıyı dinle

kuzey Güney dizisi bugünkü bölümde çalan kâh giderim Haydar Haydar şarkısını ekleyeceğim dizi bittikten hemen sonra..

Türküyü 25.bölümde Can Gox seslendirmiştir, daha önce bir çok ünlünün söylediği bu eseri buyrun dinleyiniz.



Aşık Veysel – Haydar Haydar

Ben melanet hırkasını kendim giydim kime ne
Arı namus şişesini taşa çaldım kime ne

[Nakarat]
Aah Haydar Haydar taşa çaldım kime ne.

Kâh çıkarım gökyüzüne, seyrederim âlemi
Kâh inerim yeryüzüne, seyreder âlem beni

[Nakarat]

Sofular haram demişler, bu aşkın şarabına
Ben doldurur, ben içerim, günah benim kime ne

[Nakarat]

Kâh giderim medreseye, ders okurum hak için
Kâh giderim meyhaneye, dem çekerim aşk için

[Nakarat]

Sofular secde eder, mescidin mihrabına
Benim ol dost eşiğidir, secde gâhım kime ne

[Nakarat]

Nesimi’ye sorduklarda o yar ilen hoşmusun
Hoş olayım olmayayım, o yar benim kime ne

[Nakarat]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 
 
 

Copyright © 2011 Kralpopfulldinle Tüm Hakları Saklıdır.