Can Bonomo Eurovision 2012 izle, Love Me Back Dinle

Can Bonomo'nun hazırladığı Love Me Back şarkısı beğenileri topladı kesinlikle bir çok kişi çok güzel başarılı bir çalışma olduğunu söyledi.

Eurovision şarkı yarışmasında bu sene ülkemizi temsil edecek olan genç arkadaşımızda oldukça sempatik biri yolu açık olsun diyelim, umarım başarılı olur.

Love Me Back şarkısının Türkçe sözlerini merak edenler vardır mutlaka, işte bu yüzden bu konuyu tekrardan açmak istedim.

Yabancı ve Türkçe'si ile birlikte sözler aşağıda;
Hey hey baby love back today
Hey hey bebeğim sende beni sev bugün
Never lover sing my ship in say the way
Hiçbir aşık benim gemimde bu şekilde şarkı söylemezdi

O a a baby dan’t chat me down
Oh oh oh bebeğim beni engelleme
Give me a the lie me the know began
Bana bir yalan söyle ve ben başlangıcı biliyorum

I’m alone in say thinking lie the way my ship
Gemimde yalnızım söylediğin yalanı düşünüyorum
But you don’t care sözleri
Ama sen umursamıyorsun

Nakarat

Hope I do my ship baby I’ll make you fly
Gemimi umarım yaparım bebeğim seni uçuracağım
You love me and you know that baby don’t you like
Bana aşıksın ama biliyorsun, bebeğim sen beni
Like me like I like you and say na na na na na na na na…
Benim seni sevdiğim gibi sevmiyorsun ve diyorumki na na na

O o o way need a be rock’n roll
Oh oh oh bizim bir rockn rolla ihtiyacımız var
baby don’t you quash my self and make me fall
Bebeğim sen beni istila etme ve beni yıkma

O hey hey baby love back today
Oh hey hey hey bebeğim sende beni sev bugün
Don’t you never lover sing my ship in say the way
Hiçbir aşık benim gemimde bu şekilde şarkı söylemezdi

Nakarat

Hope I do my ship baby I’ll make you fly
Gemimi umarım yaparım bebeğim, seni uçuracağım
You love me and you know that baby don’t you like
Bana aşıksın ama biliyorsun bebeğim sen beni
Like me like I like you and say na na na na na na na na
Benim seni sevdiğim gibi sevmiyorsun ve diyorumki na na na
Na na na na na na na na na…

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 
 
 

Copyright © 2011 Kralpopfulldinle Tüm Hakları Saklıdır.