DinleKralFm.Blogspot.Com Kaliteli Müziğin Yeni Adresi

Yaz tatilinde boş vaktim çok oldu, yeni yeni yerler keşfettim arkadaşlara anlattım hayatımda bir çok yenilik oldu bütün bunların hepsi aslında benim kişiliğim sayesinde oldu biliyormusunuz çok meraklıyımdır, bir şeyi çok merak ederim ve ınternet üzerinde çeşitli araştırmalar yaparım..

Son olarak Fox tv'de yeni yayınlanmaya başlayan Sana Bir Sır Vereceğim dizisinde çalan şarkının özellikle bi kaç sözü öyle bir dikkatimi çektiki bu şarkıyı tekrar tekrar dinlemeliyim mutlaka dedim, ve öylede yaptım hemen elimde bulunan telefondan girerek ınternette arama yaptım ve sonunda bu şarkıya ulaşabildim.

Sizde dinlekralfm.blogspot.com adresinin yayınlamış olduğu Yine mi hazan vakti adlı şarkıyı dinleyebilirsiniz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 
 
 

Copyright © 2011 Kralpopfulldinle Tüm Hakları Saklıdır.