4 Ağustos Berna Karagözoğlu (Fındık Kurdu) Hamsi Balığı Dinle, Bir Şarkısın Sen izle dinle

4 ağustos Bir Şarkısın Sen fındıkkurdu Berna Hamsi Balığı gibide hop hop hoplatacağım şarkısı videosu fındıkkurdu Berna Hamsi Balığı gibi şarkısı videosu bir şarkısın sen berna karagözoğlu hamsi balığı gibide hop hop hoplatacağım şarkısı sözleri

Başımdaki yazmanın ben verdim parasını,
Denizdeki takanın ben aldım yarısını,
Ne yaz ne kış demedim ben çalıştım sen gezdin,
Kuma kuma üstüne vallah canımdan bezdim.

Tabancasız tüfeksiz de hakkımı alacağım
Hamsi balığı gibi de hop hop oynatacağım.

Tükettin gençliğimi yaşlı bırakıp kaçtın,
Sen beni saçı uzun aklı kısa mı sandın.
Bunca yıl ettiğine bu kadar söz çok mudur?
Uy senin kitabında insaf vicdan yok mudur?

Söz: Fikret Şeneş
Müzik: Ayla Algan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 
 
 

Copyright © 2011 Kralpopfulldinle Tüm Hakları Saklıdır.