Nasıl Kızıyorum Kendime Bazen, Bazenler Çoğalıyor Bazen Şarkısı Dinle

Nasıl kızıyorum kendime bazen... bazenler çoğalıyor bazen şarkısı dinle, şarkı sözleri dinle, sıla gökhan keser bazen şarkısı dinle, 2012 yeni düet dinle, her çarpıntıya koşarsan kalbin yorulur


Elimizden ipler nasıl kayıyor bazen
Zamandan başka çare nasıl kalmıyor bazen
Hepimizin hayatı nasıl duruyor bazen oyun
Tecrübenin kati şartı bu muymuş zaten
Yarın öbür gün aşkın adı değişir yazık olur
Her çarpıntıya koşarsan kalbin yorulur

Nasıl kızıyorum kendime bazen
Bazenler çoğalıyor bazen
Nasıl kızıyorum kendime bazen
Bazenler çoğalıyor bazen

Başımızdan neler geldi geçti hatırlar mısın?
Seni aradım kimlerde aşka inanır mısın?
Ama göremedim ellerde inanır mısın?
Şimdi daha iyiyim desem alınır mısın?

Yarın öbür gün aşkın adı değişir yazık olur
Her çarpıntıya koşarsan kalbin yorulur

Nasıl kızıyorum kendime bazen
Bazenler çoğalıyor bazen
Nasıl kızıyorum kendime bazen
Bazenler çoğalıyor bazen

Nasıl kızıyorum kendime bazen
Bazenler çoğalıyor bazen
Bazenler çoğalıyor bazen
Bazenler çoğalıyor bazen

Söz: Sıla Gençoğlu
Beste: Sıla Gençoğlu - Efe Bahadır

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 
 
 

Copyright © 2011 Kralpopfulldinle Tüm Hakları Saklıdır.